Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

67ka ještě není tak hrozná jako 44ka! Jízdní řád tohoto spoje je opravdu jen velmi orientační. Ráno je to celkem v pohodě (aspoň poslední dobou), ale přes den člověk může přijít na zastávku naprosto kdykoli a vůbec se nestresovat nějakým jízdním řádem. Řešil jsem to s DPMB a prostě konstatovali, že ČČ je okružní linka a některé ulice jsou často velmi zacpané tak proto to nemůže stíhat. Tak jsem jim řekl proč tedy přes kritické časy, kdy se to nedá stíhat jednoduše nezvětší intervaly mezi zastávkami aby jízdní řád trochu odpovídal realitě?! Vždyť víme, že se často stane, že vůz musí chvíli stát a hlásí "čekáme na čas odjezdu podle jízdního řádu". Pokud ovšem jede pozdě, tak nenadělá nic. Řešením by bylo, že v nekritické časy 44ka objede trasu rychleji a v kritické pomaleji a bude to vidět na časech řádu. Na tento návrh už jsem žádnou smysluplnou odpověď nedostal

1 0
možnosti
Foto

Jízdní řády v Brně pro jistotu vůbec nečtu.

0 0
možnosti
MS

No, rozohnil jste se hezky, asi Vás aktuálně nějak naštvali (což oni umí, ne, že ne :-)). Jen jste smíchal věci které spolu moc dle mého nesouvisí. Nevím jak jste myslel "co postavili Tesco" - stojí tam už přes deset let, to, že tam zajíždí bus taktéž, proč Vás to štve až teď (mimochodem pokud nejste vlastník auta je autobusová linka u nákupáku požehnáním - těch 400 m na Reissigovu se větší nákup potravin docela pronese).

A služební jízdy.... nejsem si stoprocentně jistá, ale myslím, že většina těchto jízd je realizována ne aby se přiblížili pracovníci DPMB domů, ale aby dostali lidi odněkud, kde se doprava zasekla, co nejrychleji (porucha na šalině, kde ji jiná prostě neobjede a musíte dočasně a co nejrychleji zajistit obsluhu pro čekající cestující)...

Ale chápu, že cestovat denně zpožděným spojem je pruda, ne že ne, jen když to napíšete takhle pokupě s věcmi mimo, tak to nedává moc smysl....

0 0
možnosti
Foto

Zastávka u Tesca zdržuje jízdu 67 již deset let, jak říkáte. Včera jsem viděl, jak autobus 67 všechny vysadil na konečné, proměnil se ve služební jízdu a odjel pryč. Ani jedna z věcí ve článku není mimo, všechny jsou podstatné a je třeba je změnit. Nicméně přičítám si zásluhu ve změně zastávky Vozovna Komín z provozu "na znamení" do "od 20 do 5 hodin na znamení", kdy jsem toto cíloval správným lidem v DPMB. Je nesmysl, aby zastávky přestupního charakteru byly na znamení.

1 0
možnosti
HM

Autobus 67 jsem snad nikdy nezažila aby přijel včas.. Zrušení zajížďky k NC kr. pole by lidé těžce nesli, to je to stejné jak v Avionu stojí u každé vrby.. Jinak autobus Služební jízda bych uvítala jako formu náhradní dopravy, zaměstnanci DPMB od každé vozovny můžou dojít na klasickou linku

0 0
možnosti
Foto

Mají nařízeno na zastávkách ještě k tomu všemu čekat na čas odjezdu...

0 0
možnosti
JU

J59i18ř26í 25U86r90b40a10n

8. 3. 2019 14:01

Asi byste si měl srovnat myšlenky, než sednete za klávesnici. Pro neznalého Brna to vypadá že Vámi zmíněné městské části Brna spolu sousedí. Ve skutečnosti jste smíchal jablka s hruškama, Všude jezdí MHD..

2 1
možnosti
Foto

Pro neznalého Brna není článek určen.

0 0
možnosti
  • Počet článků 20
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1076x
Jsem fotograf a bloger. Nejsem novinář a nikdy jsem nebyl členem žádné politické strany.

https://www.tomasfoto.cz

Seznam rubrik